Lycka är fjärilar, båda flyger in & ut ur livet

Alla inlägg under oktober 2010

Av Mai - 13 oktober 2010 19:58

Grattis Moa!


Wieeh! Jag fyller år idag! Jag fick jätte mycket saker! Kommer bilder på dem imorgon! Jag fick: Sävlar (skinn), Vita A4 papper (annars kan jag inte rita), Färgpennor, Mini Buddah, rökelser (till mini buddah), Speglar, TV (platt som en pannkaka), nån grej så tvn kan sitta på väggen (allt innan av famljen), H&M kort (av Morfar o Monica), Coldplay platta (av min pappa!), lite gammeldagsa pengar av min kompis! Puss puss på alla snälla! Jag älskar er! :D


Hälska grattis så får du en...


KRAM! <3

Av Mai - 9 oktober 2010 07:28

Hej alla vakna! xP


Nu är jag hemma hos min bäästa pappa! :D Farmor ska komma och fira min födelsedag! Jag fyller år på Onsdag men då kan hon inte komma, så hon kommer idag istället! :D


Här kommer några fina bilder!


                  De vart lite stora! xD

Av Mai - 5 oktober 2010 11:56

Hejsan Svejsan!

Jag är fortfarande i skolan som ni ser på tiden! Men jaja nu kommer Dagens sötis! <33



   Kolla vilken söt Ekorre! :D Jag letade litee snabbt på internet så jag kunde inte snappa på mig information om den innan alla började säga att jag spelade! :( Fast det gör inget! Det här var nog ändå den längsta texten till Dagens Sötis jag har gjort! :D  

Av Mai - 5 oktober 2010 11:54

Hej alla glada!

Idag så vart det ingen slöjd och då fick jag sitta vid datorn! xP För min snälla lärare sa att jag fick skriva först på word sen fick jag klistra in på internet om jag ville! Det är därför det inte blev några bilder tyvär!

Vi ses!

Av Mai - 4 oktober 2010 20:13

Sitter här och funderar... Vad är igentligen bäst? Att hoppa eller springa?? Nej men jag vet inte vad jag ska skriva.... Åh jag vet! Alla som ser det här inlägget ska skriva vad de gillar bäst av.....: Glass eller Kakor?? När man väl svarar på det kan man ju skriva vad som är bäst av...: Sjunga o Dansa..?? (Y) Tack!

Av Mai - 4 oktober 2010 19:35

Hejjsan!


I helgen var jag hos min kusin! Vi var bara bääst hela helgen! xD Här kommer lite bilder på vad vi har gjort i helgen!

på monki!

                                  Vi hade nog världens roligaste dag! xD <3


Här kommer fler bilder från Örebro och lite från vägen tbx :D

           Åhh vad jag älskar Örebro!! <33


HejSvejs alla Gröna Äpplen!


Av Mai - 4 oktober 2010 19:12

HejHopp!   


Tog hejgrejen från min kusse! www.victoriabengtsson.bloggplatsen.se det är hennes fiina blogg! Ja.. Här kommer då Dagens Outfit! <3


Det är ett mörk blått linne med ankare på

som jag har fått av min bästa stora syster!

Och ett par jeansleggins!

Jag har plattat håret också! <3

    



Puss, Puss!


Av Mai - 3 oktober 2010 10:30

  Hej alla! Här kommer en kategori som heter Dagens sötis!


 

Detta är Dagens sötis! Kolla vad den är gullig, jag och min kusin hittade den på google! Ur gullig!


Hejdå!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards