Lycka är fjärilar, båda flyger in & ut ur livet

Alla inlägg under december 2010

Av Mai - 25 december 2010 17:08

God Jul! Lite sent jag vet men en dag det skiter jag i! :D Hoppas ni har haft en bra jul! själv va det lite sådär första gången nånsin jag inte firar med mamma och kusinerna! Men jag var iaf i Örebro så nu sitter jag hos kusinern med pappa och Anton! fan också! Tappade bort mobilen några dar sedan jag vet jag bara byter ämne hoppas ni fattar ändå! :D Jaja! God Jul!



Av Mai - 19 december 2010 16:47

Kommer inte säga vad som har hänt! Ändå de enda som läser vet ju redan!

Ledsen att jag inte har bloggat så mycket...Har inte haft lust.


Önskar mig en kamera i julklapp om jag får en kommer jag kaaanske lägga ner bloggen och starta en fotoblogg. Men om jag inte lägger ner denna kommer jag iaf ha en fotoblogg om jag får en kamera! På tal om julklappar! Jag vet redan vad jag önskar mig nästa jul! Konstigt eller hur?

jag önskar mig ett spel som heter: The Elder Scrolls V Skyrim! Det är en uppföljare till ett av mina favorit spel The Elder Scrolls IV Oblivion. :D


Ha en Glad 4.de Advent alla!!

Av Mai - 11 december 2010 20:33

Yes! Jag är så glad att jag studsar upp och ner! Gissa vad som hänt! <3


När jag ändå är igång kan man väl ta och berätta en nyhet!

Om jag får en kamera i julklapp kommer jag att starta en bild blogg med bloggplatsen. Så jag hoppas verkligen att jag får en! Bloggen kommer att innehålla myycket bilder och även steg för steg om man vill lära sig att fota bra bilder! <3


PS: Lämmna en kommentar om ni vill veta vad som har hänt! :D

Av Mai - 3 december 2010 12:50


Hjälp! Jag sitter i skolan vid datorn och har ingen fullkomlig ide om vad jag ska göra! Vi slutar om 5 minuter så jag fick sitta vid datan men vad fan ska jag göra!


Herråå!


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards