Lycka är fjärilar, båda flyger in & ut ur livet

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Mai - 27 februari 2011 10:40

Just nu är min favvo låt, Firework! Den är så jävla bra! Har lyssnat på den typ 24/7 nu för tiden! Idag ska jag se "Harry Potter and the Dethly Hallows" del 1. Den ska vara riktigt bra! Fast jag hörde av min syster att de klippt bort viktiga scener, vilket var synd eftersom attg jag tycker att de borde ha med allt eftersom att boken är riktigt bra! ^^

Ska se den med pappa på Sergel, innan ska vi äta lunch på Pong! Mums... ÄLSKAR Pong! :) För er som inte vet vad Pong är för något så kan jag säga att det är Buffe resturang med Asiatisk mat! Hur det nu stavas! x)


Kram Kram! 

Moa



Här är en bild jag ritat på en hund som heter Puddi! (Från HP/Hundparken)

    Och här är jag då!


Hade bara lust att ta några bilder! Blev riktigt nöjd med Puddi faktiskt! ^^


Här ser ni hur scetchen såg ut (scetchen? Amen ni fattar va?)

Snygg eller vad!?

  



Hejdåå!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards