Lycka är fjärilar, båda flyger in & ut ur livet

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Mai - 25 mars 2011 17:08

Nu tävlar jag hos lovis-a igen om att vinna ett skinnarmband från glimmerVa med i tävlingen: här!

Jag tycker att armbandet man får chansen att vinna är super snyggt! Skulle vara kul om jag vann den här gången! (För er som inte löst förra inlägget så vanns den förra tävlingen av min kusins kompis, Mikaela) 

Just nu är jag suuper suugen på våffler, trots att vi fick det i skolan men... Det vet inte pappa, så vi kan äta våffler 2 ggr idag! Whey!


Här kommer föresten bilden på armandet!


Visst är det snyggt!?

 



Här är dem ringar och det armband son Mikaela vann förra gången! ^^

   RIIKTIGT snygga! :)


Aja, nu ska jag äta (inte våffler) så jag måste sluta!


Hejdåå! <3

 

Av Mai - 25 mars 2011 17:02

Moshi Moshi (igen)


Jag har fått reda på av min kusin vem som vann tävlingen av ringarna och armbandet på lovis-a's blogg, det var faktiskt Mikaela som är min kusins bästa vän!   Jag blev helt stum! Det är ju nästan samma sak som om min kompis skulle vinna eller jag eller Victoria! Så det var jätte kul! :)


HEJDÅ! 

Av Mai - 25 mars 2011 16:18

Moshi Moshi! 


Jag har precis handlat en present till min bror som fyller år på SÖndag! (Grattis Anton! n.n) Och pappa hade då handlat en grej till mig...: Världens sötaste mus! Hur Kawaii som helst! Och när jag säger mus menar jag ju en data mus (hehe) som är liten och röd.. Så kawaii! ^^


Kolla! Visst är den såå kawaii!

Jag ska nu byta mitt tema/bakrund på bloggen eller vad det nu heter! x) Så jag kan inte skriva mer! Men ni ska få veta mer! ;)


Puss!



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards